Inlägg: 1636609
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
mattiaskarlgren: men hallå? Så här har det sett ut de senaste säsongerna i defensiven. Det såg inledningsvis bra ut men nu är det katastrof. Små steg i rätt riktning har blivit jätyekliv i fel riktning.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Huss:
Efter matchen mot HV71 så har tränarteamet och spelarna jobbat hårt för att tajta till försvarsspelet. Kanske tur det. Tänk vad mål de släppt in annars. Nu är det ju bara 10.
Efter matchen mot HV71 så har tränarteamet och spelarna jobbat hårt för att tajta till försvarsspelet. Kanske tur det. Tänk vad mål de släppt in annars. Nu är det ju bara 10.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Huss: Håller helt med om det första.
Dels tycker jag att försvarsspels-grundspelet är alleles för dåligt och dessutom är det bara inse att vissa av våra defensiva spelare inte alls håller måttet just nu.
Dels tycker jag att försvarsspels-grundspelet är alleles för dåligt och dessutom är det bara inse att vissa av våra defensiva spelare inte alls håller måttet just nu.