Inlägg: 1636635
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
mattiaskarlgren: Du får tycka det, hade kanske brytt mig om det var någon jag tog på allvar.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
70 Rodrigues: Ne, nu var jag taskig. Jag ber om ursäkt.
Man blir rätt lite smått irriterad här inne ;)
Men håller dock med dig. Du ska inte ta mig på allvar.
Man blir rätt lite smått irriterad här inne ;)
Men håller dock med dig. Du ska inte ta mig på allvar.
+ 2