Inlägg: 1636641
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Zappaholic: För det första:Hur vet du att gruppdynamiken är bra i laget nu?
För det andra:Hur bra är det för gruppdynamiken att inte göra nånting?
För det andra:Hur bra är det för gruppdynamiken att inte göra nånting?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Zappaholic: the only constant is change som en vis farbror en gång sade. Ändrar inte skador på gruppdynamik också?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Zappaholic: Både lag som går dåligt och lag som går bra gör ju förändringar i sina trupper. Varför ska vi vara ett undantag?
Vi har 5 raka förluster,25 mål insläppta nämnda förluster,flera spelare som spelar under acceptabel nivå. Någon gång kan man ju faktiskt försöka kväva kaoset medans tid är.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Zappaholic: Det finns exempel på föreningar som gör obekväma förändringar under säsongen, med väldigt bra resultat i slutändan. Det händer varje säsong i 11 av 12 SHL-lag och såvitt jag vet har inte Brynäs prenumererat på en finalplats de senaste 14 åren.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Zappaholic: Jag tänker att det finns en gräns för precis allt. Det kanske är fel på gruppdynamiken, är det på det viset så kan du skalla dig blodig utan resultat. I sådana lägen kan det krävas nya röster för att vända skiten.
+ 1
Hur tänker du?