Inlägg: 1637300
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
Mikael Stahre får sparken från Blåvitt trots en andraplats. Här snackar vi krav minst sagt.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
Peja:
Klocka ord
Salos agerande är naturligtvis vedervärdigt, men visar på olikheter i vilket mandat sportchefer kan ha
Har en känsla av att Tommy sitter mysigt uppkrypen i Silfverbergs knä, och han väldigt ogärna vill göra sig av med Tommy.
Samtidigt blir det uppenbart att Silfver med rätta lägger mkt av ansvaret på spelarna
Otacksam uppgift för Bz att ha ansvar men varken ha mandat eller medel
"I slutändan är ett eventuellt tränarbyte en styrelsefråga men enligt Silfverberg har frågan inte ens varit uppe."
Länkar:
Trots krisen ? Jonsson sitter säker | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Trots krisen ? Jonsson sitter säker | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet