Inlägg: 1638193
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Brynäsgubbe: Jävligt klent agerat framför egen kasse IGEN..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Vi fortsätter ge bort mål. Totalbjudning. Då vinner man knappast. Inget tyder på förändring.
Vi har ungefär samma fokus i egen zon som en skoltrött trulig tonårig har på en mattelektion. Fy fan vad less man blir..
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Men vad gör Sweatt? Helt jävla ofattbart. Lönen avdragen och mer därtill på sån idioti.
+ 6