Inlägg: 1639760
Sv: SILLY 14/15
Johan Norrström: Klart att det skadar, hela laget o styrelse har ju inget bättre för sig än att sitta inloggade på Hs😂😂😂😂
+ 3
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
70 Rodrigues:
Jo killen på kansliet som ansvarar för att hålla koll på vad som skrivs på HS kanske känner sig lite stött nu.
Jo killen på kansliet som ansvarar för att hålla koll på vad som skrivs på HS kanske känner sig lite stött nu.
+ 1