Inlägg: 1640318
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
HappyX3: Ja, J20 har verkligen ett mellanår. J18 har väl även kort om folk och har spelat många matcher på 3 kedjor, även om de till skillnad från J20 har vunnit många matcher hittills. Lyckligtvis är ju inte lagets resultat det väsentliga i J20-serien, det viktigaste är att utveckla spelare. Hade dock varit trevligt om man hade haft en vinnarkultur och slagits om SM-guldet under andra halvan av säsongen, men så lär det inte bli för J20 den här säsongen. Vilka placeringar knep de kullarna i TV-pucken?
+ 1
Svårt för J20 att prestera när så många spelare från 95-97 kullarna spelar på annat håll!
Tänk om dessa killar skulle spelat hela säsongen i J20?
Carlsson spelar ju mestadels där men är ändå uppe i A-laget ibland.
Jonas Johansson - A-laget, sjuk
Felix Sandström - A-laget, sjuk
Backar
Westlund i A-laget
Nöstersbö i Mora
Göransson flyttade över pölen
Carlsson i A-laget
Forwards
Brodecki - A-laget
Lindlom - A-laget
Lööke - A-laget