Inlägg: 1640579
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 22/11-14
honken21: Modo pumpar på i sedvanlig anda. 14-0 i skott till SAIK än så länge
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 22/11-14
Enligt min källa så är "Enters"arm av. Eventuell hjärnskakning tillkommer?
Nu måste vi plocka hem Lander OCH Larsson!!!!!!
Sedan är jag nöjd.
Tack BIF och FBK för underhållningen, en underbar start på lördagen.
God kväll !!
+ 1