Inlägg: 1640872
Sv: Lagbygget 2013/2014
Huge: Lilltjejen som säljer korv vid sektion N hade kunnat landa värvningen av Lundberg så vi kan väl lugna oss med hyllningarna en smula. Det är en ganska väntad typ av värvning från ett lag utan pengar och en väldigt försiktig attityd gällande förändringar i truppen. Ett litet saltkorn i ett stort glas mellanmjölk.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
munkas:
Det är väl ingen som hyllar värvningen av Emil. Ibland måste man dock förhålla sig till den krassa verkligheten. Det här är vad spelarbudgeten tillåter i förhållande till spelarmarknaden. Det är ju med tanke på förutsättningarna en skaplig lösning. Det är ju en spelare med erfarnhet, och man vet man får.
Det är väl ingen som hyllar värvningen av Emil. Ibland måste man dock förhålla sig till den krassa verkligheten. Det här är vad spelarbudgeten tillåter i förhållande till spelarmarknaden. Det är ju med tanke på förutsättningarna en skaplig lösning. Det är ju en spelare med erfarnhet, och man vet man får.