Inlägg: 1640913
Sv: Lagbygget 2013/2014
Peja: Dixon var ojämn i Brynäs också. Bra i grundserien, trög och mätt i slutspelet. Men han levererade ganska ofta!
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
Inte Dixon. Riktigt seg och trött har han vart här uppe i coopen när han spelat. Jävligt dyr också...
+ 2
Sv: Lagbygget 2013/2014
Inte Dixon. Riktigt seg och trött har han vart här uppe i coopen när han spelat. Jävligt dyr också...
+ 2