Inlägg: 1642200
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Huss: Tja, vi blir möjligtvis överkörda under den där olycksminuten, då vi står på hälarna, JJ darrar och dom lyckas med allt. I övrigt är vi minsta lika bra eller bättre än dom fram till dess.
Nä, inget fel på krigarinställningen men vi blir hårt straffade i den där minuten, allt går ju in.
Sanningen är nog mer att en normal Starky och bättre effektivitet hade gett den här matchen ett helt annat ansikte och utfall.
Nä, inget fel på krigarinställningen men vi blir hårt straffade i den där minuten, allt går ju in.
Sanningen är nog mer att en normal Starky och bättre effektivitet hade gett den här matchen ett helt annat ansikte och utfall.
+ 3
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Huss: Frölunda har väl haft ett svagt PP under hela säsongen, men ikväll hade de 3 mål och 60%. Skaplig utdelning...
Sen håller jag med om att vi spelade sämre mot Modo än vad vi gjorde mot Frölunda i de två första perioderna men det kostar mentalt att tappa med så stora siffror.
Redigerad kommentar