Inlägg: 1643865
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Helt dött i laget...ingen som kan bryta detta, ingen som visar jävlaranamma..Tycker synd om Scott som får spela i ett sånt här lag...Sen ångrar sig nog Andersén också att han flyttade hem
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Nä Scott tycker jag också är en bra spelare. Men vad hjälper det när det är så mycket intetsägande i övrigt.
+ 1