Inlägg: 1643978
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Lindström: Tycker du inte att det är surt att torska så kan du försvinna från detta forumet. Eller är du Brynässupporter?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Krya på dig.
Finns 3-4 spelare i Bif + Starken idag som är SHL mässiga, resten en grå dålig massa som knappt platsar i Almtuna.
Då kan man inte vinna ens mot ett dekis lag som Luleå.
Finns 3-4 spelare i Bif + Starken idag som är SHL mässiga, resten en grå dålig massa som knappt platsar i Almtuna.
Då kan man inte vinna ens mot ett dekis lag som Luleå.
Redigerad kommentar