Inlägg: 1648651
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
tjugo8: Ställer mig väldigt tveksam till denna värvning, känns inte som en spelare som lyfter laget, njaaa.... har haft bättre magkänslor
+ 1
Sv: Laget säsongen 2014/2015
tjugo8: Låter ju som en bra värvning iaf. Tvåvägskunnig,högerskytt,95 kg,landslagsspel. Men får vi inte ordning på hur vi ska spela så kan vi värva vilken back som helst utan att det spelar roll.
Men jo,detta verkar bra gjort av Bengtzén va.
+ 2