Inlägg: 1648657
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Johan Norrström: Inte alls, var snarare en fråga hur man lyckas få ihop 51 min på 6 matcher.
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Lindström:
Jo det är en bedrift. Den gode Tomas har avverkat en hel del länder och klubbar under sin karriär. Man funderar ju faktiskt varför? Känns väl lite som att det antingen blir struts eller mullvad. :)
Jo det är en bedrift. Den gode Tomas har avverkat en hel del länder och klubbar under sin karriär. Man funderar ju faktiskt varför? Känns väl lite som att det antingen blir struts eller mullvad. :)
+ 1
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Lindström: Det ska nog bli tuffare att stå framför vårt mål känns det som.
+ 1