Inlägg: 1648665
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Peja: Brynäs borde följa Växjös exempel - ingen damhockey, ingen juniorsatsning, köpa in dom 8-10 bästa legoknektarna utifrån. Bra för svensk hockey? Näe. Bra för Växjö? Jajamen.
70 Rodrigues: Växjö leder svensk hockeys avveckling
Redigerad kommentar
+ 5
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Peja: Och Brynäs skulle leda svensk hockeys utveckling, har ju gått sådär för både Brynäs o Växjö😂😂
Redigerad kommentar