Inlägg: 1648678
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Johan Norrström: Se där! Men seriöst talat skulle det nån gång sitta fint med ett nyförvärv som överraskar - i positiv riktning
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Clarence: Flopp eller ej återstår att se. Det ska dock bli skönt att nu kanske slippa se Djoos stå och skjuta slangbella på motståndarnas benskydd varenda PP. En annan positiv sak är att han troligtvis kommer in i vårt spelsystem ganska snabbt...
+ 2
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Clarence:
Med lagets eländiga spel i egen zon känns det tryggt att Jonsson faktiskt saknat en back med sina främsta styrkor i det offensiva spelet.
Med lagets eländiga spel i egen zon känns det tryggt att Jonsson faktiskt saknat en back med sina främsta styrkor i det offensiva spelet.
+ 1