Inlägg: 1648683
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Jajjen: Jag går oftast (inte jämt dock) och är besviken, ja. Av den enkla anledningen att det inte finns annan anledning när det gäller Brynäs.
Jag vet heller inte hur du kunnat tolka att jag trott på en världsback i något tidigare av mina inlägg...
+ 4
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Jajjen: Därav vikten att bygga rätt från början och ha en trupp som tål skador.
Djoos - Knappt A-lags mässig, 6-7 som bäst
Sunken - Kommentarer överflödiga
Kilas - Underpresterat
Eklund - Underpresterat/Skadad?
Bertilsson - Skaplig/Bra
Nördtebö - Avlastning/Utlånad
Westlund- Avlastning
Andersen - Utmärkt/Bra
Frågan är vad dessa kostar mot vad dom presterat.
Djoos - Knappt A-lags mässig, 6-7 som bäst
Sunken - Kommentarer överflödiga
Kilas - Underpresterat
Eklund - Underpresterat/Skadad?
Bertilsson - Skaplig/Bra
Nördtebö - Avlastning/Utlånad
Westlund- Avlastning
Andersen - Utmärkt/Bra
Frågan är vad dessa kostar mot vad dom presterat.
+ 1
Johan Norrström: Nja, bästa back i tjeckiska andraligan var han nog.
Clarence: Trodde du på allvar att det skulle gå att värva en toppspelare i januari? Konstigt att du ständigt går omkring och är besviken. Du behöver verkligen en reality-check.