Inlägg: 1648709
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Jajjen: Slovak spelade i alla fall 3 säsonger i KHL och har av allt att döma varit en toppback i tjeckiska ligan därefter. Det får väl trots allt ses som gedigna meriter ur ett SHL-perspektiv. Det är ju många duktiga spelare som får sparken i KHL.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Peja: Jag tror Andersén är bättre. Han ser ut som en nybörjare långa stunder.