Inlägg: 1648730
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Johan Norrström: Mycket psykologiska "besvär" som skulle lösa sig utan deg😉
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Märkligt att växjöliraren som dels startar slagsmålet och som dessutom river ner domaren för att ens kunna starta det missar lika många matcher som Bertil.
De där symboliska extraböterna han får är ju bara en lunchpeng för honom.
Mycket dåligt läge att tappa Bertil.
+ 2