Inlägg: 1649122
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 3/1-15
Sheena Punkrocker: du har ingen som helst känsla för feeling va?
+ 1
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 3/1-15
Sheena Punkrocker:
Har jag pratat om domaren? Jag konstaterade att Brynäs såg trötta ut och du pratar om domaren. Fula jävla troll som dig klarar vi oss utan här.
Har jag pratat om domaren? Jag konstaterade att Brynäs såg trötta ut och du pratar om domaren. Fula jävla troll som dig klarar vi oss utan här.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 3/1-15
11:e raka, tack Brynäs, ni är så jävla dåliga!
Avgå någon jävla gång!
Avgå någon jävla gång!
+ 3
Qvarre:
Det är nog domarns fel det också ;P