Inlägg: 1649260
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 3/1-15
Brynäsgubbe: Mm, kan tänka mig att sponsorerna står i kö för att få pumpa in lite mer pengar i Brynäs, föreningen som går mot "all time low" och sänker ribban för varje match som går. Fan vad pissigt allt är.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 3/1-15
Hade en annan underpresterat så som Brynäs ledare och spelare gör så hade man fått stämpla in hos Arbetsförmedlingen fortare än man hinner säga KVAL
+ 5