Inlägg: 1649780
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Tror inte att handläggningstiden är olika för olika ärenden, även om det kan tyckas så iom att vissa klubbar verkar få sina nyförvärv spelklara på nån dags varsel, typ.
Handlar nog i dessa fall mer om att man gjort klart med spelaren och sen väntat med att annonsera övergången till nån dag innan spelaren ifråga är spelklar.
Handlar nog i dessa fall mer om att man gjort klart med spelaren och sen väntat med att annonsera övergången till nån dag innan spelaren ifråga är spelklar.
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Ska vi kanske utgå från att Brynäs följer ett regelverk vad gäller övergången?
Redigerad kommentar
Visst är väl Slovakien med i EU?
Så man kan ju undra varför det då ska behöva
ta så lång tid att få honom spelklar?