Inlägg: 1649831
Sv: Ny tränare!
Huss: Jo den Bulan känner jag till om det är den bulan. Så Bulan som ass och Rönnqvisst som huvudtränare är vad Wikegård tror alltså.
Svarskommentarer
Sv: Ny tränare!
Carl Lejonkräk: Ja, iom att Rönnqvist och Bulan jobbat ihop både i Piteå och Luleå är det ingen högoddsare direkt.
Oavsett hur hela denna tränarsoppa slutar så skulle jag tycka det vore intressant om vi kunde locka till oss antingen Tornberg eller Klockare som backtränare till nästa säsong.
+ 2