Inlägg: 1651210
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: När det gäller Örebro så är det faktiskt att bara lyfta på hatten och säga grattis! Gediget arbete den föreningen gjort!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: underskatta inte betydelsen av lill Kenta. ... den gubben kan han!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: det var då själva fan vad det ska hyllas motståndarlag härinne. Skärp er. Vi hyllar bara Brynäs. Inte så ofta på sistone dock :-(
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Ja, verkligen. Betänk att det bara är deras andra SHL-säsong. Inget talar för att de djupdyker i år.