Inlägg: 1651338
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic:
Såg tyvärr inte matchen utan gjorde en Huge
och följde matchen via shl.se.
Tänker att många här i forumet har en bestämd uppfattning om att det inte har funnits eller finns ett grundspel. Vore därför intressant att höra några reflektera över den frågan.
Såg tyvärr inte matchen utan gjorde en Huge
och följde matchen via shl.se.
Tänker att många här i forumet har en bestämd uppfattning om att det inte har funnits eller finns ett grundspel. Vore därför intressant att höra några reflektera över den frågan.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic:Jag tycker fortfarande att man krånglar till det för mycket i egen zon när man återvunnit puck. Flera gånger blevman av med pucken igen och det resulterade i långa anfall och nåt boxplay.
+ 1
Auchinleck: Inte vet väl jag. Jag är bara en läktarcoach. Vad tycker du själ? Såg du några skillnader i ex försvarsspelet? Spelade vi zon, man-man eller en kombination? Hur skötte vi oss i huset? Jobbade vi inifrån och ut?
vad säger du?