Inlägg: 1652599
Sv: honken påväg hem
Johan Norrström: Ska man ge 400 000kr för en 36-årig allsvensk målvakt. I mitt tycke lika galet som att ge 800" för Rahmen.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: honken påväg hem
mk:"Ska man ge 400 000kr för en 36-årig allsvensk målvakt. I mitt tycke lika galet som att ge 800" för Rahmen."
Det beror väl på vilken ambition man har, vad får man ge för en målvakt av Honkens dignitet denna tid på året i vanliga fall? Accepterar han en låg lön till sig själv så kanske inte slutnotan blir så hög.