Inlägg: 1653526
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller med Stisse! dags att leverera nu http://www.gd.se/ishockey/shl/nu-da-niinimaki
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pjåtor: Till Niinimäkis försvar måste man ju säga att medspelarna har sumpat många lägen som han har spelat fram med fina passningar. Visst är han inte någon extrem spetsspelare men jag tror att han skulle kunna göra väldigt många assists i rätt omgivning. Tycker att han påminner om Nordan men är snäppet bättre.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jäklar vad kul för Silfverberg. 5-1 var riktigt snyggt!
Redigerad kommentar
+ 2