Inlägg: 1655132
Sv: Ny tränare!
mk: Ferguson, han var ju konstant galen, emellanåt bara arg, så det var nog ingen som inte var uppmärksam där. Om man inte ville hamna i frysboxen förståss.
Svarskommentarer
Sv: Ny tränare!
KulaShaker: Han var nog otroligt duktig på att få ut Max av varje spelare.
En annan stil hade Sandlin. Men han höll på toppnivå i dryga 20år
En annan stil hade Sandlin. Men han höll på toppnivå i dryga 20år