Inlägg: 1656687
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Zappaholic: Det som är tragiskt är att du o två till gillar värvningen av Mannberg😂😂😉
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
70 Rodrigues: Ja det är tragiskt så missköt BIF har blivit sista åren. Nu är vi inte ens 2:a valet för spelare längre.. något som märkts på alla dåliga värvningar som kommer in. Tror inte det finns några större ambitioner längre, tyvärr👎
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
70 Rodrigues: Kan inte du då ta och redogöra för var jag sagt att jag gillar värvningen. Gärna med citat.
Tar fram popcornen och läsken och väntar...
Tar fram popcornen och läsken och väntar...
+ 1