Inlägg: 1656754
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Wesley: Larsson var bra i BP vilket var viktigt.. Någon som har koll på om Mannberg brukar spela BP och göra det bra isåfall ?
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Wesley: Känns som vi ersatte Emil Lundberg med Daniel Mannberg och skickade den spelare som förmodligen var mest lämpad att spela Bulans variant av hockey till Norge.
Sen måste jag välkomna Westerholmarna till SHL också, Tog dem nästan 40 omgångar men nu är de snart där. Kommer vara ett grymt tillskott i kvalserien.
Sen måste jag välkomna Westerholmarna till SHL också, Tog dem nästan 40 omgångar men nu är de snart där. Kommer vara ett grymt tillskott i kvalserien.
+ 7
Carl Lejonkräk: Det låter väldigt lovande det där.
Jo faktiskt. ju mer jag funderar på saken, desto mindre negativ blir jag.
Alexander Larsson var lika sågad förra året när han kom från Timrå. Men jag tyckte att han tillförde mycket bra energi på isen.
Så vi får ge Mannberg en chans innan vi plockar fram motorsågen och startar den.