Inlägg: 1658139
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lindström: För många som inte tillför någonting, va har hänt med 96??
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: Håller på er idag trots att jag är Modoit. Tror dock att även ni får kvala då grundspelet ni har inte är mer skrämmande än vårat. Det enda som glädjer mig nu är de dagar som Linköping åker på stryk.
Redigerad kommentar
+ 1