Inlägg: 1658219
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag hatar att jag älskar Brynäs. Känna den här bedrövelsen flera kvällar i veckan är direkt ohälsosamt. Självmordstankar snart?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
honken21: Inte riktigt gått så långt. Men på samma sätt som en övertygande seger förgyller dagarna fram till nästa match så blir man lika deppig efter förlust.
Blomqvist ligger fel i så många lägen... Skeppa han åt fan. Eller ännu värre, tillbaka till Leksand.
Blomqvist ligger fel i så många lägen... Skeppa han åt fan. Eller ännu värre, tillbaka till Leksand.
+ 2