Inlägg: 1658292
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: Förstår inte hur man kunde lägga pengar på Mannberg. Tycker inte Bengtzen har så många rätt hittills
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Vi har nog världens sämsta försvar. Utan konkurrens.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.
+ 1