Inlägg: 1658346
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
När PP inte funkar så kan man alltid.....köra på i samma spår....
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Man börjar ju fundera på om spelarna, internt, inte trivs ihop och har nåt otalt med varann. Jag menar, hur kan allt bli så totalt sanslöst bottenlöst med laget? En moral på noll och intet...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Gick och sket, luktar mindre urin och skit här än i Bifs ruttna sk lagbygge 2014/15.
Vi ses i kvalserien, nu struntar jag i detta.
Vi ses i kvalserien, nu struntar jag i detta.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
vår nya sportschef till skrik-apa verkar sitta lugnt i båten. Jävligt snabb att döma ut alla andra och tala om hur hockey ska spelas men har hittills inte levererat ett piss....inte ett piss!
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: TJ ville i alla fall att vi skulle spela Hockey, Bulan nja