Inlägg: 1658429
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa:Hade Brynäs fått 5 mille av Komunen/staden som FBK, så hade nog värvningarna sett annolrunda ut.
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Powerfade: Ja, att den lokala uppbackningen inte är vad den borde vara står ju helt klart. Frågan är bara hur pass mycket "skuld" Brynäs självt har i detta?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Powerfade: kan så vara men man har iallafall misslyckats kapitalt med
Sista 10 värvningarna.
Sista 10 värvningarna.
+ 2