Inlägg: 1658464
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
KulaShaker: Fernholm hade inte behövt kommentera händelsen med en barnslig tweet. Forsberg har bett om ursäkt,han har blivit avstängd,utbuad och nu spöad. Jag tror det hade räckt så. Töntigt.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
psyko-Bulan 4 raka förluster.
Mannberg, 2 matcher, nollor i alla kolumner förrutom -1 i plusminus, 2 förluster.
Stackars stackars Brynäs, om ni överlever som förening så måste ni bara byta ut er ledning som inte riktigt har kompetensen på den här nivån känns det som.
+ 4
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
KulaShaker:
Hade du tyckt samma sak om Andersén hade uttryckt sig på samma sätt, utifall det hade varit Anderséns karriär som Foppa hade förstört??
Hade du tyckt samma sak om Andersén hade uttryckt sig på samma sätt, utifall det hade varit Anderséns karriär som Foppa hade förstört??