Inlägg: 1658893
Sv: A proposito de nada
SH: Vi behöver främst en center och en PP back. Han som nämns i länken är back och har gjort 17 poäng i finska ligan så han känns inte helt rätt. Finns pengarna för en sån spelare så måste det väl gå att hitta en center?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har vi maximalt flyt så går Martin Johansson till NHL nästa säsong.
För då får vi 50% av övergångssumman.
+ 3