Inlägg: 1659035
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Aja i och med kvalet får vi i alla fall uppleva lite spänning den här säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tar Leksand tre poäng och vi noll poäng i kväll, ja då är vi
med 99% sannolikhet ett lag som får börja kvalspela den
15 mars (eller någon dag innan om Modo går om oss).