Inlägg: 1660255
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Det är sista omgången det avgörs och inte nästa torsdag. Men jag håller med, en seger över masarna är alltid skönt!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Antar att det kommer att forsätta och gnällas även i fortsättningen....:-)
99 Vilka alternativ/andra spelare har ni till Djoos roll som avslutare i PP, känns som han inte varit så lyckosam där
Thomas Berglund Djoos har under de fem inledande matcherna efter att vi kom varit ett stort positivt utropstecken och även om han inte gjort några mål så ligger han bakom mycket av det konstruktiva spelet i PP.