Inlägg: 1660351
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jävligt konstruktivt! Bra tänkt, men fel. Vi skiter i att göra nåt alls istället. Jante äger!
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Många klagar på att SHL:s 55 omgångar bara är en enda lång transportsträcka, men fan vad jag saknar matcherna under dessa uppehåll. Idealet vore match tisdag-torsdag-lördag...
+ 5
Sv: A proposito de nada
U - 16: BIF - FBK 5 - 2.
Satsa på Gabriel Seger.
Eliasson stabil i målet.
Säker seger.