Inlägg: 1660696
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Jaken: som jag skrev tidigare. Poäng här är en ruskig bonus. Men ska de bomba uppåt 40 skott på oss behöver vi fler än ett mål för att ta en pinne.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Tror vi måste skjuta minst 30 skott om vi ska ha chans på poäng. Så 5 skott bådar ju inte så gott, men det såg ju ungefär likadant ut mot Frölunda. Önskar att de lade mer skott mot mål. Se t ex Ryans mål mot Växjö.