Inlägg: 1660715
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Zappaholic:
Ruskigt oroväckande att Nordan ser ut som han har barnförlamning.
Våran C ser ut som vilsepankaka
BPet är sämst i serien.
PPet utnyttjas inte till annat än att bolla gris och hitta snygga instick.
Skärpan i avsluten saknas.
Men visst 1-1 efter 32 min hade jag inte vågat hoppas på.
Måste kännas sådär för Blomman att vara A..
Ruskigt oroväckande att Nordan ser ut som han har barnförlamning.
Våran C ser ut som vilsepankaka
BPet är sämst i serien.
PPet utnyttjas inte till annat än att bolla gris och hitta snygga instick.
Skärpan i avsluten saknas.
Men visst 1-1 efter 32 min hade jag inte vågat hoppas på.
Måste kännas sådär för Blomman att vara A..
Redigerad kommentar
Lindström: Du kan ju åtminstone vara aningens nöjd med att vi numera spelar i detta tempo.
Men glaset är halvtomt antar jag?