Inlägg: 1660787
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Lindström: Måste man vara nöjd bara för att man inte gnäller som en jävla 8-åring i varje inlägg?
Cheeeeeesus, du är bara för mkt.
Och där kommer 2-3, vad gjorde vi för fel den här gången då?
Cheeeeeesus, du är bara för mkt.
Och där kommer 2-3, vad gjorde vi för fel den här gången då?
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Domaren släpper en till klar utvisning på Skellefteå vid vårat bås.
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Lindström: säger en del om din kunnighet när
allt är skit, trots 2-2 borta mot suveräna serieledaren.
allt är skit, trots 2-2 borta mot suveräna serieledaren.
+ 2
Säger en del om hur kunnig du är.