Inlägg: 1660943
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Så satans, satans, satans jävla pissigt. En rightfattad Gunderson i Tim Heed fuckade upp oss.
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Hmm vad hände med motivation slår klass?
Bra med en pinne men irriterande med så dålig poängutdelning under Bulan, men hoppet lever...
Bra med en pinne men irriterande med så dålig poängutdelning under Bulan, men hoppet lever...
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Sammanfattningsvis är jag ändå jävligt besviken. Vi har sååååå många lägen att knipa 2 eller 3 poäng idag men vi vaskar alla. Om vi slår Leksand så höjs min glädje över denna poängen.
Mest bittert nu.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Jahapp.. SAIK fick lekispoängen.
Knepigt att ett av lagen får en poäng mer när matchen slutar oavgjort.
Knepigt att ett av lagen får en poäng mer när matchen slutar oavgjort.
Verkligen ett stort ❓ på det valet.