Inlägg: 1660957
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
PS: Skellefteås publik otroligt äcklig. Buar åt en spelare som åker runt helt blodig i ansiktet. Vilket jävla skämt!
+ 13
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Brynäsgubbe:
Dom har helt enkel inte bättre förstånd där uppe.
Även om nu domslutet nu hade varit fel ( vilket det inte var) så är det väl domarna de ska bua på och inte Rödin.
Vad har Rödin gjort för att förtjäna detta?
Dom har helt enkel inte bättre förstånd där uppe.
Även om nu domslutet nu hade varit fel ( vilket det inte var) så är det väl domarna de ska bua på och inte Rödin.
Vad har Rödin gjort för att förtjäna detta?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Brynäsgubbe: Man blir lätt ovan att föra sig som vanligt folk när man är instängd i en gruva en hel vecka kan jag tänka mig. Fansen i Skellefteå vet inte bättre.
+ 6