Inlägg: 1661062
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Sven Sewage:Max tre matcher i Skellefteå menar du förstås då? I övriga världen visar man respekt gentemot spelare som skadas i motståndarlaget liksom i hemmalaget.
+ 7
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Sven Sewage: Är du för att bua på skadade spelare? Om du inte sett så fick Lindgren hjärskakning och Rödin blodvite i ansiktet!
Utveckla gärna vad du tycker är ok med detta...
+ 9
70 Rodrigues:
"Vad jag däremot inte kan köpa är publikens reaktion på matchens två omdiskuterade situationer. Jag har följt Elitserien/SHL i många år nu och aldrig sett något liknande "
hihihihihi! Jösses! Kan helt allvarligt inte ha sett många matcher? Max tre stycken.