Inlägg: 1661980
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Zappaholic: Att Bertilsson är skadad tar jag förgivet. Alla visste att det skulle komma ytterligare skador, ändå valde Bengtzén att inte förstärka😠😠😠. Som man bäddar får man ligga!!!
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Killarna gör en fin bortaperiod, man vinner på poäng.
Men 19.58...patetiskt (och jävligt typiskt).
Hoppas Bertil är ok.
Men 19.58...patetiskt (och jävligt typiskt).
Hoppas Bertil är ok.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Som jag tolkar ABS live rapportering ser det inte bra ut. Hoppas på en repris av förra matchen. Att de kommer ut som ett nytt lag i andra...