Inlägg: 1663705
Sv: A proposito de nada
SnowKing: Zapholken hävdade att jag var tvungen att ha källor på mina åsikter då jag påstod att läkarteamet haft fel i bedömningarna väldigt många gånger. Jag hävdar motsatsen, att jag får skriva och tycka precis vad jag vill utan källhänvisningar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Fel! Jag skrev att du skulle backa upp ditt påstående med lite fakta. En jävla skillnad.
Men du vägrade och jag tolkar det som om du inte kan.
Men du vägrade och jag tolkar det som om du inte kan.