Inlägg: 1664243
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 20/2-15
Vi höll väl nollan mot Luleå senast med? Ett playoffmöte med Bulans gamla lag vore mumma.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 20/2-15
Steenm:Jag satte 500:- på Luleå idag. Jag har haft ett grymt backflyt på spel den senste tiden. En av mina bäst spenderade femhundringar på mycket länge.
Blytunga poäng. Nu känns det lite lugnare :-)))
GOTT MOS!
+ 4